Tuesday, May 10, 2011

PISANGING DAY!

(SEMALAM)Time tuh time rehat then azim sebok jual jam.Zuhairi pun beli lah.Then azim suruh die pegi kat aku suruh tolong setting memang lah die duduk sebelah aku then die merepek ape ntah then pegang lutut aku aku da petak da.Bak kate hani die gay memang lah.bahhahahaha.
(HARI NIH PULAK)time pjk then aku terserempak dgn zuhairi then die ckp mok mok ape ntah memekak then aimi kat sebelah aku ckp aku bole senyum je tau2 die join kelas aku main bola nasib aku tak main then die dtg kat aku die ckp KO NIH MACAM PEREMPUAN DOE COMEL babi sakit hati sial ayat pukimak die lah fakk fakk fakk! PUKIMAK balek tgok hani call die ade hall nak cite then aku cite kat hani.Hani bengang gile.Then aliya pun nak dtg aliya pun ckp memeng betul ape ko buat nak lawan tak reti senyum je lah =='

No comments:

Post a Comment