Sunday, May 1, 2011

KENE TIPU DENGAN ELIN AND SORRY EICHI!



Pagi-pagi eichi dengan aku die ckp die da break dengan meerul terkejut jugak lah.Then die cakap die yg salah die mengaku lah.Then da amek azrul pergi rumah azim pulak.Then amek bus mak ai hari nih bus pack sial.Endon dgn bangla berterabur kot!Then sampai AEON kecewe tgok cotton on tak bukak lagi!.BABI! bile nak bukak doe?.tension aku tunggu!.Then pusing-pusing pergi jumpe hani,eichi kat popular,babi eichi bole touching pulak kat situ sebab azrul tak tegur die,Then sebelum tuh die ckp die lapar sangat bile da nak samapi mak die die tak nak makan then hani suruh beli je lah mc chicken dkt die,aku pun beli lah.Then dah makan eichi sampai menangis-nagis ckp meerul ade.Aku da seram dah kalau lah meerul dtg kat table ape lah jadi =,='.MEMANG LAH!.Then eichi da cool,parents hani pulak buat hal die ckp mak bapak die ade kat sini memang lah.Tension aku.menyenyeh sial.Then buat dont know...anyway terkejut sial aku time on the ke mcd kan Tetibe hasriq tegur aku mak ai kat sekolah tak pernah tegur aku sial time aku ckp pun macam tak layan maybe sebab aku jalan dengan hani kod tuh yg die tegur tuh =,='.biar lah.Then time kite org pusing-pusing tuh takut je terserempak dgn PARENTS hani bukanye ape parents die memang marah die kawan dgn lelaki sakai laut sial!Then ingat nak tengok wayang tapi tak jadi then hani nak beli baju,die beli baju senang je yg susah si azim and azrul lame jugak lah dlm time tuh jugak lah bapak hani lalu memang lah =,='.then dah habis lepak kat toilet tuh dah bergambar sume nak pulak hani nak carik tali then faez pulak ade memang lah malas aku tegur.Tak suke sial die tuh,die pergi tegur azrul dgn azim je aku,eichi,hani belah malas aku =,='.Time tuh mak bapak hani da balek hani suruh die amek.then time belah ade budak basket ball ampang tak tau tren klang kat mne.Then kiteorg tunjuk kan.Then sampai rumah mak dgn ayah da balek rumah dah.Then pergi rumah auni dgn ajim jirus pokok dgn bagi kucing makans :).Esok nak ajak mak pergi AEON sale kot tropicana!

No comments:

Post a Comment