Saturday, May 7, 2011

IU DAY HIGH SCHOOL!



Morning aku ke sekolah dgn mak nak amek report kad then sampai turn aku CIKGU:OUH RAZIF FACEBOOK JE KEJE MAK:AK AH ASYEK TGOK BINATANG TUH JE(PC) AKU:CIKGU NIH ADD AKU KE?BALEK NIH KENE CHECK NI.MNE DIE TAU AKU ONLINE JE(DLM HATI) =,='.Then breakfast kat bawah tempat tution sakai laut tuh aku da risau da kalau2 org tue tuh turun =,='.Then time mkn aku baru tau yg NAJMI keje ABX  hantar brg.Then keyh fine sampai rumah mak suruh kemas sume sebab tante sume nak dtg.memang tak lah 11.15 ke rumah AUNI nak jumpe die for a last day ,11.30A.M DANIAL sampai rumha nak ke rumah die then IKIE amek kat bomba.Then dlm kerete mak die memekak je..lantak lah tumpang org kan.Then bende start pukul 2P.M kiteorg sampai 12.30 baik kan.=,='.Sekolah die bapak best sebab old school.Then byk hantu :))..then da nak start masuk lah aku nampak lah SHAZREEN,SHERAH AND NADIA.2 tahun aku kenal die hari nih barulah die tegur aku dgn happy.Aku keluar ke toilet then masuk balek.Masuk-masuk ade game aku pun terus ke tengah2 tuh.mak ai aku klaha kene makan sushi + wasabi aku entah lah tak makan bende tuh terpakse lah makan je lah.Then jln je org tanye(how the wasbi) aku menyirap je =,='.then lepas makan2 aku tegur lah JAMIL dapat jugak berckp dgn die selame nih jumpe tak tegur pun tak di beri peluang tuh pun sebab die sorg2 time tuh.Then tak tau nak ckp ape die ckp ko duduk dulu lah..aku da keyh!then DANIAL nih ank balek awal nak jumpe bini die sebab die da ckp sebelum per nak jumpe bini die tapi tak boleh sebab tumpang mak iki kene lah cepat poliskan tepati mase =,='.Ingat nak tegur AMEER tapi die macam busy je malas lah.:)).AKIF ckp dorg tak best aku tgok best je.Die pun ckp die okeyh but lagu bukan sume tau kan.aku dah ak ah kan.Then belk tante sume ade tegur lah.Then pergi rumah AUNI dgn ALIYA suruh die teman sebab AZIM tak de.then malam keluar dgn kakak,abg mi,kak eila,aliya,abg alan,Bini abg alan(MALAS NAK BERCOLOUR)

No comments:

Post a Comment